lördag 24 januari 2009

Alla 3 barnen sover.. eller ja, 2 och Marcus. Jag sitter här vid datorn och surfar och har lite små tråkigt. Börjar må bättre, inte lika ont i halsen längre.
Nå vad har vi gjort idag? De har snickrat där uppe. Jag och Tuva var ute en sväng och fick gjort det vi skulle faktiskt. Sen har vi tvättat och lagat god mat, potatisgratäng med kyckling:) med lite chokladpudding till efterätt!

Imorgon får vi lite besök av min syster och Hampus. Skoj för Tuva och Emma så de får någon att leka med.. de är väl lite uttråkade efter 3 dagar inne med bara oss. Men vad ska man göra när de är sjuka?

Jaja, nästa vecka tar vi nya tag. Jobbar måndag, torsdag, fredag, lördag söndag.. och sen måndag igen! På söndag börjar Ulrika jobba oxå., ska bli skoj.. hoppas bara att jag har lärt mig allt då vi jobbar själva utan den "vanliga personalen". Men men, det ska nog gå bra!

2 kommentarer:

Anonym sa...

TJOHO!!
Jag har lyckats lägga till räknare , lite duktig känner jag mig;)
Kram Anna

Anonym sa...

Hejhej, allt bra?
Vi får ta en fika nån dag tycker jag =) kramar