tisdag 27 januari 2009

Tisdag=ledig

Ja tur att man får vara ledig efter att ha jobbat en hel dag ;) haha.. mitt schema är lite konstigt. Men skönt att få lite tid hemma då vi har en del att ta tag i. Berget med tvätt som ska vikas och in i byråer. Det ska dammsugas, och plockas i ordning. Tuva har gjort hallen till ett inferno av skor.. tagit ur alla ur skostället och ställt på golvet. Lagom skoj! Och igår fick hon ytterligare ett par skor av mig som jag fyndade på Din Sko för bara 99:-. Hennes fötter växer som ogräs precis som hon, så jag köpte ett par i stl 22 som jag hoppas hon kan ha denna våren. Ett par snygga rosa gympaskor.
Planerna för dagen förutom att röja upp här hemma är väl att åka med mamma till stan en sväng. Hon skulle ha passat Melker, men han ligger hemma med influensa så vi har lovat att handla lite till Liza och Melle. Och i eftermiddag skulle vi träffat Angelica och gått och badat men även hon ligger hemma och snorar så det bidde inte så!

Nä om man skulle ta och göra lite frukost till mig och tokan här bredvid som sitter fastklistrad framför sin bärbara dvd.. är ju teletubbies såklart, favoriten här hemma!

Inga kommentarer: