tisdag 9 december 2008

Helt slut...

Jag är så jävla trött idag. En dag på jobbet som har varit helt sjukt jobbig.. har packat 6 pallar med varor. En hel del pooler, vattenpistoler och sånt. Alltid skoj att fixa med sådant i julhandeln. jaja..

Tuvas dagis kort kom idag oxå.. så söt hon är min lilla muffin!! Nu ligger hon och sover gott i sin säng, men om några timmar blir hon ett litet nattmonster som grinar, rivs, bits, nyps och snurrar runt. Orkar inte fler nätter såhär.. några tips på vad man ska göra?

Imorgon jobbar jag 8-18.15... lång pass verkligen. Efter jobbet ska jag till min kära bror Putte och hans tjej Liza o Melker såklart! Fika lite och planera inför Vemdalsresan... bara 13 dagar kvar nu! Marcus kommer oxå dit, efter att ha varit i Lysekil o hämtat Emma.

Tänkte försöka hinna med att köpa de sista julklapparna imorgon.. köper bara till barnen i år.. men kommer verkligen inte på vad min systerson Hampus ska få.. men nu har jag klurat lite.. vi får se helt enkelt!

Mackan ska få julklapp av mig oxå.. men vad kan han önska sig tro?

Inga kommentarer: