onsdag 3 december 2008

Goder afton goder afton.. både herre och fru! Vill börja med att säga att jag är arg och frustrerad... så många fler läsare än vad jag någonsin trott. Asså hur intressant är det att läsa om mig? Jaja.. men inga kommentarer alls. Hotade med bloggstrejk för ett par dagar sedan.. men ingen effekt! Men nu vill jag att ALLA som idag/imorgon läser min blogg lämnar en kommentar i slutet av detta inlägg.
VEM ÄR DU? VART BOR DU? VAD TYCKER DU OM MIN BLOGG? VAD VILL DU LÄSA MER OM?

Tack på förhand!!

Jaja.. då återgår vi till min vardag.. jobb jobb jobb. Fast jag har haft ont i ryggen på jobbet idag. Lagom skoj. Fick varorna sent, inte bra då det va månadsmarknad i stan oxå. Imorgon jobbas det mellan 10-18.15 men jag ska inte hem efter jobbet utan vi ska på Julbord:) Villa Stranna blir det i år.. bra pris, och skoj att pröva något nytt. Vi blir 6 st från jobbet. trevligt!
Ska nog ta mig en dusch om en stund.. för att se ifall ryggen blir bättre. Fick ju i o för sig lite massage av Marcus.. men det va inte länge det.. åh, längtar till den 16 december då har jag en 90 minuters helkroppsmassage inbokad på Massage och Vattenverket....

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hej syster!
Det är bara jag igen!
Ha en bra dag på jobbet imorgon och hoppas att julbordet blir gott.
Maria

Anonym sa...

Jag heter Madeleine, bor i trollhättan. Tycker du skriver så bra. Jag tycker det är roligt att läsa om er vardag. Vill starta en blogg själv men vet knappt hur man gör =)

Anonym sa...

Japp , då var det bara jag igen! Anna!
Ha det gött!