lördag 20 december 2008

GOD MORGON!!

då va det lördag.. fick lite sovmorgon idag.. till 7.30 i alla fall:) Idag har vi en hel del planer..

  1. ska först handla en massa mat då vi ska middag att ha med till Vemdalen
  2. möta upp Angelica
  3. Köpa ett par skidbyxor
  4. Hämta lite saker i BR butiken på Överby, och köra dem till vår butik samtidigt som jag ska hämta min resväska jag glömde igår
  5. Hämta upp skidbyxor till Marcus hos Andreas
  6. Hämta upp Marcus
  7. och till sist hämta upp pappa

Ja det va i stort sett allt.. sen finns det en hel del att göra när jag kommer hem igen. Fortsätta tvätta och en massa annat.

Igår gjorde jag sista dagen på jobbet... nu har jag semester i 1 vecka, gött! Är tillbaks den 29 december då ska vi börja inventera och packa ihop allt!
Nu måste jag äta frukost, är hur hungrig som helst..

KRAM

Inga kommentarer: