tisdag 16 december 2008

God kväll.. har varit en mysig dag tillsammans med min Tuva!
Va på Överby med Tuva och min mamma. Åt lunch och kikade i affärer. Hittade mig ett par vinterkängor.. gött! Så fick jag mitt schema för våren. Himla bra schema.. nu mår man äntligen livet att fungera med hämtningar och lämningar på dagis! Och att man får tid med familjen, så att jag kan jobba på den helgen Emma inte är hos oss istället!

Massagen var underbar.. topp betyg fick hon. Monica på Massage och Vatten Bolaget! Perfekt för mina ömma kropp.. nu är jag fit for fight igen! Nästan i alla fall!
3 jobb dagar kvar.. jäklar vad tiden går fort. Snart är det jul... åh, va mysigt det ska bli! Längtar massor! I helgen ska det göras en hel del, handlas mat, lagas mat, tvättas, packas, städas, fixa katt och husvakt mm! Plus att jag bokat in en fika hemma hos mig med Angelica på lördag...

Puss o kram allihopa!!

Inga kommentarer: