söndag 14 december 2008

Hallå på er allihopa!
Nu sitter man här framför dumburken igen.. blir en snabbt inlägg för sen väntar duschen och efter det sängen.. blir en någolunda tidig kväll. Är jobb imorgon med.. 9-19.15... jobbigt att behöva jobba en timme till på kvällen. Tror att det kommer vara folktomt dessvärre. Men ska ut till Överby imorgon mitt på dagen.. hämta lite saker på BR butiken där ute! Skoj att åka dit lite.. de skulle få varor oxå, så man kan kanske hjälpa dem lite!

Idag jobbade jag som sagt.. men suck, det va helt dött i lilla Trollhättan. Dessutom håller Oden huset på att virra till allt. Från början skulle de ha öppet 11-16.. men helt plötsligt stängde de klockan 15? Så det va bara vi i stan som stängde klockan 16 vilket resulterade vi att alla kunder åkte hem..
Jaja..
Marcus har varit hemma med Tuva och Emma idag. Imorgon blir det jobb för hans del. Och det blir mormor som hämtar Tuva på dagis, och sen ska Tuva sova där på natten:) det tycker hon är skoj!
Emma åker hem imorgon, helgen har gått jätte fort.. speciellt eftersom jag jobbat så mycket. Jag och hon gjorde lite armband när jag kom hem från jobbet. Hoppas att jag får lite mer tid över nästa gång hon kommer.. fast då jobbar jag med nedpackning av butiken, men behöver kanske inte vara där heeela dagarna..

Puss o kram vi ses på stan!

Inga kommentarer: