tisdag 2 december 2008

2:a december..

God morgon! Efter en jobbig natt.. Tuva ville inte sova utan leka någon gång där runt 4 tiden.. sen låg hon och nöp mig.. grr.. jaja, tillslut somnade hon och sov tills väckarklockan ringde kl 8.00! Upp och fixa lite, tända i pannan.. ja vi lever ju som för 100 år sedan.. eldar för värme och varmvatten! Gav Tuvisen frukost och ska snart fixa klart kakan jag bakade igår.. lite skeptisk tilld dess skepnad.. men men, kan vara god! Har lussebullar och pepparkakor i fall det går åt fanders. Om jag lyckas lovar jag att lägga upp bild här i eftermiddag!

Tuva sitter just nu och river sönder en av de 10 BR kataloger vi har här hemma. Hennes favvo bok just nu som hon antingen lusläser eller drar sönder.

Nä nu ska jag göra i ordning mig lite.. snart kommer fika besöket hit. Tyvärr kunde Jennie och Molly inte komma pga att de var sjuka :(

Inga kommentarer: