torsdag 11 december 2008

Då va det kväll igen då.. min lediga dag har bara rusat iväg! Åkte till Vattenpalatset vid 12.. badade, bastade och hade det gött.. när vi kom hem var vi super hungriga och drog ihop en kassler gratäng! Nu på kvällen har Tuva och Emma lekt massor. Har även tittat på julkalendern! ( helt kass, tycker jag) Nu sover de båda vilket är bra. Imorgon ska vi upp tidigare än tuppen.. typ 6.00 för klockan 7.00 ska vi var på dagis för då är det Lucia firande! Både Tuva och Emma ska vara små tomtar.. så söta! Lovar att lägga upp kort.
Efter Lucia firandet ska vi hem och äta frukost sedan är det dags för mig att åka till jobbet.. jobbar 9-18.15! Och efter jobbet ska vi hem till Ulrika och Mikael på glögg kväll, trevligt!!

Lördag jobbar jag 9-15.15 och när jag kommer hem hinner jag typ bara äta middag innan det är dags att få finfrämmande! De flesta av Iveströmarna kommer, samt min syster och Hampus. Vi ska baka julgodis och ha lite " mini julafton" för Emma som inte är hos oss på jul överhuvudtaget i år. Så det blir lite julklappsutdelning och mumsande av glögg och pepparkakor!

Ja det var väl allt för idag, vi får se om jag hinner blogga imorgon.. annars återkommer jag på lördag...

Inga kommentarer: