onsdag 27 april 2011

Hemma idag igen..

Japp då va det andra VAB dagen. Hugo har hostat en hel del inatt.. tillslut fick han sova bredvid mig för det ville inte ge sig.
När vi skulle klä på oss passade jag på att ta tempen för han kändes lite varm och ja, 37,9.. så inte helt feberfri än:(
Men imorgon får Marcus vara hemma med skruttas. Jag måste till skolan, har prov i livsmedelskunskap. Lång dag imorgon 9-18.... har inte bestämt hur jag ska ta mig till och från skolan bara. Mitt busskort tar slut idag. Och är ju bara 2 skoldagar kvar.

Jaja. Vi har lämnat Tuva på dagis. Fröknarna tyckte så synd om lilel Hugo som både är sjuk och slagit i huvudet. Hugo sover just nu och jag slappar i soffan. Har inget inplanerat idag på dan, vilket är skönt. Tuva ska hämtas kl 16.
I eftermiddag ska vi nog till Ullis o Erik och planera Marcus o Eriks 30 års kalas.

KRAM KRAM

Inga kommentarer: