måndag 18 april 2011

åh neeeej...

upptäckte precis att jag tappat bort min förlovningsring :( hade den i morse, men la den i jackfickan när jag skulle in i bageriet... men nu är den borta. hoppas hoppas att den trillat ur i mitt skåp i skolan annars vet jag inte vad jag ska ta mig till... Annars har det varit en helt okej dag. Natten va inte rolig dock, vaknade vid 01.30 av att Hugo va jätte ledsen. Han fick komma och sova mellan oss men han ville inte sova utan bara busa. Och så började jag hosta, massor.. blev helt tokig tillslut. Så jag gick upp, gjorde välling till Hugge och tog mig en hutt hostmedicin. Sen ringde väckarklockan 04.05... JIPPI!! Hade bagerilektion på förmiddagen, bakade ett grundrecept som vi sedan fick blanda i massa gott. Vi gjorde 3 olika bröd.. ett med bla, skållade linfrön, ett annat med tranbär och solrosfrön och ett med valnötter och aprikoser. Sen hade vi en lektion i livsmedelshygien. Då gick vi till ICA på lite studiebesök och kollade hur varorna va märkta med innehållsdeklarationer mm. Nu har jag precis matat barnen med plättar, duschat dom och bäddat ner dom. Jätte trötta små troll!! Imorgon är det upp i ottan igen som gäller, sen på eftermiddagen är det förhandling med BR i Göteborg, spännande! SeeYa

Inga kommentarer: