fredag 22 april 2011

Glad Påsk

Glad Påsk på er allihopa! Den här långledigheten kunde inte kommit mer lägligt. Gud vad det är skönt att göra ingenting:)
Eller ja igår åkte jag och handlade på Maxi kl 9 på morgonen innan allt folk kom dit... Sen gick vi till syster yster (som ska ha farmors lilla stuga som sommarstuga i år) hon hade besök av Lina, Vilma och Molly. Så barnen lekte, vi grillade korv och fikade. Mysigt. Men Hugge va inte så pigg.. så när vi kom hem tog jag tempen 39.2 grader och jätte kletiga infekterade ögon. Så lite irpen och hostmedicin till honom sen sov han i 3,5 timme.

På kvällen kom Mia o Hampe hit så käkade vi fajitas. Hugge va inte så pigg då heller, och när jag tog tempen när han skulle sova stod den på 40,0 grader stackaren. Men han har sovit ganska gott hela natten ändå, gnytt lite men inte så att vi har behövt gå upp till honom.
Idag verkar han lite piggare. Vi ska strax ta en dusch jag och han sen ta tempen och efter det får han nog sova en liten stund.

Idag har vi inte så mycket inplanerat. Mackan ska fortsätta med staketet. Jag ska städa och tvätta, JIPPI:)

KRAM

1 kommentar:

Maria sa...

Glad Påsk!!! Håller med, väldigt skönt med lååång helg :)Och vädret kunde inte vara bättre!! Alltså helt enkelt toppen!! Kram!