söndag 3 april 2011

Helgen är slut... igen


God kväll. Jag helgen är slut igen.. va fan. Den började ju nyss.

Vad har vi gjort? Hade prov i fredags.. gick sådär, ja jag vet inte.. sen hämtade mamma och Mia upp mig så åkte vi till ullared och shoppade. Hittade en hel del roliga saker:)

I lördags åkte vi på Bomässa i Vbg med Ullis och Erik och sen käkade vi lunch på Koppargrillen. Handlade lite mat och sen hem en liten sväng innan det va dags att snygga till oss och åka till Elin och Daniel. Där blev vi bjudna på 3 rätters middag. Jätte gott! Åkte hem vid 23 tiden med två riktigt trötta barn. Idag har vi varit hos Annica, Jonas och Klara.. beundrade det lilla pyret. Så fin och gosig. Somnade gott i min famn:)

Nu på eftermiddagen har jag grejat här hemma med tvätt och städ.. Tuvas rum fick sig en omgång och jag fick satt upp dom nya gardinerna i sovrummet. Ska alldeles strax krypa ner i min renbäddade säng... Mmm..

Fast det är nåt med min kropp, den forsätter ha sina krämpor. Vet inte varför jag inte blir helt frisk. Nu i eftermiddag är det magen som ballat ur.. kan var för att jag käkat alldeles för mycket piller och hostmedicin.


Hoppas på en skön vecka... KRAM

Inga kommentarer: