lördag 9 april 2011

I taxin, i trappen, i hissen, i hallen... jag faller...

Hallå där underbara lördag!!! Kan man må bättre när solen skiner och man inte har så många måsten på lördag morgon! Veckan har varit hektisk som vanligt.. Skola varje dag, hem sent vissa dagar. I torsdags va det föräldramöte. Haft prov och fått tillbaka provresultat, och vet ni vad? Jag fick VG på livsmedelskunskapsprovet jag gjorde i fredags förra veckan:) Högsta betyget man kan få för läraren ger inte MVG på proven, bara på våra extra arbeten som ska vara inlämnade i slutet av maj. Igår blåste det en del men vi va ute på eftermiddagen. Satt i en go stol och läste tidning medan barnen lekte. Hugo vill verkligen inte vara inne längre. Skriker som en tok så fort vi går in och det första han gör på morgonen är att gå till hallen och hämta sina skor och sin mössa. Vilken tur att det är fint väder idag med. Marcus är hos Erik och snickrar på hans garage. Vi ska åka dit sen och fika och umgås lite så då får barnen vara ute och leka. Sen i eftermiddag ska jag handla mat och kanske ta mig en sväng förbi jourcentralen om jag får någon tid. Trött på min hals som gjort ont i över 14 dagar nu..
sötaste busen som duschar:)
en härlig plats i solen
Hugge på upptäcksfärd
Emma och Tuvis åker rutchkana
fina tjejer pärlar
Emmisen

1 kommentar:

Maria sa...

Jäklar va mycket gott du gör på dagarna i gbg :) Blir inte lite sugen på att bo med dig några dagar! :) Kram!