torsdag 9 september 2010

Tandläkaren och BVC

Ja igår hade Tuva 3 års kontroll hos tandläkaren, gick finemang. Hon va jätte duktigt, men ovanligt tyst... vågade inte alls svara på tandläkare Maisas frågor...
Men 20 fina tänder hade hon, och vi gick därifrån med ett jätte fint klistermärke.

Idag va det Hugos tur för besiktning på BVC... 10,7 kg tung och 73,5 cm lång är vår lille pöjk. Klarade hörseltesten utmärkt, och när jag fick frågan om han kunde sitta skrattade jag bara och berättade stolt att han redan reser sig och släpper taget ibland.

Annars är det bara bra hemma hos oss, jag har bakat hela eftermiddagen.. åh jag är sååå nöjd! Lyckades med mina macroner idag med och dom blev så fina så:) 7 sortes kakor blir det på kalasbordet på söndag + en fin tårta!
Nä nu är det dags att ta ut sista plåten ur ugnen... ha det gött

Inga kommentarer: