fredag 10 september 2010

han är överallt...


Jag har en överaktiv liten grabb här hemma, ja inte just nu kanske för nu ligger han i sin säng och sover så sött. Men annars... går snart inte att ha i möblerade rum. Han klättrar, pillar, smakar och drar.
Häromdagen hittade jag honom här (bilden ovanför) på dasspapper paketet hållandes i skötborden, som stod i hallen förtillfället... busen..
Idag har vi fart och flängt. Va på Torp en sväng, gick i affärer och åt lunch. Sen till Lysekil och hämtade Emmisen. Ja äntligen är hon här igen. En månad sedan nu, som vi längtat efter henne.
Hem och fixa lite... bakade 2 tårtbottnar, käkade kvällsmat och sedan smarrig glass till efterätt..

Igår bakade jag massor, 7 sortes kakor blev det till Tuvas kalas på söndag, det blir grejer det:)
Nu ska jag snart sova.. har massor att stå i imorgon. Då har vi kalas/månadsmiddag för Tuva, ska bli riktigt roligt för vi har tema: Maskerad!!

1 kommentar:

Ulrika sa...

Jag vet dom är överallt. Hittade W i trappan häromdan någon hade glömt stänga. Har glömt att berätta att han går nu han började för en vecka sedan ungefär och det går bättre dag för dag.