torsdag 28 juli 2011

STRANDEN


Idag tog vi en välförtjänt paus jag och barnen. Vi drog till stranden ett par timmar... där badade dom, lekte i sanden, fikade och jag hade det gött på en filt tjötandes med Angelica:) Brände mig lite på ryggen, men vad gör väl det. Hoppas på sol imorgon med så man kan ta framsidan istället.
Marcus har varit i Brålanda idag och tvättat huset.. dom kommande dagarna ska det grundas och sedan målas oxå. Jävla slitgöra på ett hus man inte ens bor i.. men men, hoppas det blir klart snabbt så han kan lägga ut det till försäljning snart. Trött på det huset! Tar alltid massa tid från oss varje sommar då det ska fixas och grejas där:(

Annars har vi inte gjort så mycket idag. Efter stranden åkte vi hem och käkade lunch sen har barnen lekt på altanen, men det har varit jäkligt varmt. Jag har slappat i en stol med min braiga bok... "Marshmallows till frukost".

Snart sover alla barnen, bara Emma som är kvar. Sen ska jag sätta mig på altanen och läsa lite till innan det är dags att sova jag me.. Imorgon blir det fika/lekbesök hos Lina, Vilma och Molly ska bli trevligt. Och på kvällen kommer Ullis o Erik hit och grillar, då hoppas vi på fint väder! KRAM

Inga kommentarer: