lördag 2 juli 2011

Party ikväll

Hua mig vilken natt det har varit... Tuva ville först o främst inte sova igår kväll. Jag hade oxå jätte svårt för att sova.. men tillslut så.. vaknade dock efter 10 minuter av att det plingade i Marcus mobil, suck:(
Sen vaknade Tuva inatt vid 2 tiden och skrek att hon ville gå på toa... ja men gör det då och gör det tyst svarade vi.. men icke. hon snubblade och trillade och grät lite. Sen när hon väl kom till toan hittade hon inte pappret.. och efter det kunde jag inte somna om. Låg och vred på mig länge. Men somnade väl tillslut.
Sen vid 05.30 vaknade Hugo och tyckte att det va dags att gå upp, det tyckte inte vi.. haha. Han låg i vår säng och brummade med munnen.. men tillslut somnade även han om och sov till 8.10:) Gött!!
Nu idag är det full fart att fixa och förbereda inför kvällens 30 års kalas för Erik o Marucs. Tråkigt väder just nu men det skulle spricka upp och bli bättre frammåt kvällen.
Det är som sagt mycket som ska hinnas med.. Marcus är iväg nu och hämtar party tält på Junkyard. Sen ska vi till Askeröd där vi ska ha festen och lämna lite saker. Sen ska jag göra iordning dom 2 tårtorna jag gjort. Packa allt som barnen ska ha och lämna dom till respektive barnvakt. Hugo till mormor o morfar. Tuva och Emma till farfar och Helen. Sen hämta Marcus syster Cattis på tågstationen, hem och lämna henne och hennes saker och snygga till oss och sen tillbaks till Askeröd och fixa resten för kl 17 då smäller det!!! Kalas hela kvällen lång, hoppas att vi får skojsigt!:)

Dags att hoppa in i duschen, kram på er!

Inga kommentarer: