tisdag 19 augusti 2008

TISDAG!
Idag har jag, mamma o Tuvis shoppat. Började på Överby där vi hittade ett par gummistövlar till att ha hemma, svarta med döskallar:) Va på BR o köpte en dagisväska till Tuva som hon ska få i present, samt gunghästen till William som jag lovat att fixa. Va på Blomsterhallen o köpte lite blommor till ute krukorna. Efter det bar det iväg till tandläkaren där jag fått en akut tid. Och som jag trott så va det min visdomstand som gör ont, va rädd att det va tanden jag lagade i onsdags. Hade fått lite inflammation i tandköttet så nu får jag borsta noga med liten borste o hoppas på att det går över snart!
Sen åkte vi till stan så jag fick klippa mig:)
Har varit hos mamma o pappa nu på kvällen för Liza va där o lämnade Melle Pelle. Putte är i Halmstad o jobbar och Liza ska jobba nu onsdag och torsdag så då får Melker vara hos farmor! Mysigt!

Imorgon fyller älsklingen år.. blir tårta här hemma! Ska hämta Emma oxå, längtar efter henne. Marcus hade ett jätte bra samtal med vår advokat idag... så snart händer det grejer. Vi kan inte låta det fortsätta såhär.

Puss puss

Inga kommentarer: