lördag 2 augusti 2008


Då va loppisen avklarad. Var allt lite skeptisk imorse när jag vaknade... då INGEN ringt och ville hyra bord. Så det blev jag, mamma o pappa, min syster Maria o hennes kompis Anette samt Hampus pappa som hade lite saker. Men vi fick allt sålt en del... jag, mamma o Maria fick ihop 1600:-. Pappa 1200:- samt 250 kr i kaffepengar:)
Kom typ 50-60 pers... några som vi kände men mest okända! Andreas kikade förbi, Angelica o hennes mamma, min farbror Kjell o min farmor, samt min kusin Ulrika o Emelie!!
Åkte in till stan på eftermiddagen o käkade god mat för att fira. Blev Smulan som vanligt, ruskigt god mat!
Nu ska jag snart försöka natta tuvisen för 3:e gången ikväll. Just nu är hon tokbusig och bara bråkar med sin pappa!! Jag har hunnit skura o gjort det fint i köket. Va riktigt stökigt o massor med disk!
Imorgon bär det iväg till IKEA.. min syster ska köpa en säng till Hampe så jag o Mackan har lovat att följa med som bärhjälp o köra släpkärran!!

Inga kommentarer: