söndag 24 augusti 2008

Är trött som tusan, blir en tidig kväll!
Igår hade vi jätte skoj, blev 33 allt som allt tillslut! Tack alla för att ni kom, hoppas att ni hade det lika trevligt som jag!

Kvällen började med att vi bjöd på festis.. hihi, sen delades de upp i lag. Lekte lite lekar ute sedan var det dags att käka. Alla gäster hade ett uppdrag under sin tallrik, tex.
Klaga på att det finns för lite sprit
Säg till dina bordsgrannar att du helst skulle vilja vara någon annanstans
Placera ditt ansikte en sekund på ytor. Tex. på ett bord eller mot en vägg. Fortsätt sedan där du var som om ingenting har hänt
Avbryta dig själv mitt i meningar med: "-Va?" Fortsätt sedan din mening som om inget hänt.Gulla med och klappa osynliga husdjur. Spela omedveten om någon påpekar ditt beteende.
Kalla din bordsgranne för olika namn varje gång

Sedan gick vad det tipspromenad, och lite mer lekar. Hade även ett Musikquiz som min bror ordnade, mitt lag vann:)
Nä, nu ska jag slappa... ska upp kl 7 imorgon för vi ska lämna Emma!

Inga kommentarer: