torsdag 7 augusti 2008

Blir tyvärr inte så mycket bloggande för min del nu för tiden. Sorry...
Men nu tänkte jag göra ett försök! Igår blev dagen inte alls som jag tänkt mig. Kl 14 kom Marcus på att... nu åker vi till Varberg och köper en värmepump! Så det va bara att packa in Emma i bilen och Tuvisen lämnades till mormor en stund för att senare hämtas upp av min syster o Hampus för att sova där! Uppe hos min mamma kom helt plötsligt våran katt Grytan.. SMAL?!?!? vart tog kattungemagen vägen? började leta lite, i hammocken och under trappan.. och där låg de.. i ett litet katthus under trappan. 3 små bebisar. så otroligt söta.
Men hann inte titta på dem så länge utan vi va tvugna att åka. 2 timmar ner i bilen till Ullared som belv första stoppet.. brännde 1700:- där.. haha, blev en jacka till mig, marcus, tuva o jacka med termobyxor till Emma. Sen vantar o mössor, lite scrapbooking saker samt tallrikar, muggar, hattar mm till kräftskivan!

Sen åkte vi till Horred och köpte värmepumpen.. så vi va inte hemma förrän vid 23 tiden. Då hade Emma varit duktig o hållt sig vaken mycket längre än vi trodde, somnade 30 minuter innan vi va hemma!

Idag ska jag upp o hämta kattungarna sen ska vi vänta på att min mamma vaknar då ska vi åka till stan o dela ut inbjudningskorten och sedan hämta tuvisen. Stannar nog där och fikar oxå!
Ikväll funderar vi på att gå till Nitlotten på räkfrossa... om vädret tillåter!

Inga kommentarer: