måndag 11 augusti 2008

Måndag!

Ja, då va det en ny vecka.. Åkte till Lysekil imorse och lämnade Emma! Sen åkte vi till Torp och köpte lite spadar o grejer.. va på BR och skulle köpa en sak till Tuvas kompis William som han ska få av sin mamma o pappa när han fyller år nästa söndag. Men den va slut, så nu har jag fixat så att mina jobbarkompisar på BR i stan har beställt en som kommer nästa onsdag, *håll tummarna*
Efter det åkte vi till Mackans jobb en sväng o sedan till Byggcenter! Han bara va hemma en timme ungefär innan jag åkte in till stan igen för att gå till tandläkaren. Gjorde rotfyllning, gick jätte bra... ska dit på onsdag igen och laga ett hål!
Jupp.. det va det!
Igår orkade jag inte blogga alls.. mestadels är för att min tokiga bebis pillat bort 3 tangenter från min bärbara dator..bland annat B och mellanslagsknappen... så det är riktigt bökigt att skriva..
Men,men... va ju knappt hemma igår heller. Va hos Marcus mamma och fikade med några av hans syskon. Sen va vi hos Angelica o Daniel i deras fina hus på andra sidan Öresjö!:)

Tuvisen sover nu, dum tid.. men men hon va supertrött!
Imorgon har vi nog inget direkt inplanerat.. onsdag ska jag först till tandläkaren sedan på kompisens pappas 60års kalas. Torsdag ska jag o Tuvisen fika hos Susanne och Minna på förmiddagen och kanske fika med Marie o William på eftermiddagen, eller så flyttar vi det till nästa vecka, då jag ändå inte har med gunghästen.. jaja, vi får se!

Inga kommentarer: