onsdag 27 augusti 2008

Då va det kvällen...
Tuva somnade 18 o sov i heela 10 minuter, sen har hon inte kunnat sova. Är magn som krånglar för trött är hon, gav henne 2 flaskor välling med duphalac i och tillslut bajsade hon..Nu är hon nästan övertrött så då är det oxå svårt att få henne att somna gott.

Mitt E.. sådär ja, jo den bokstaven cp:ar sig... så om jag stavar konstigt så beror det på de. Har i och för sig ingen B o mellanslagsknapp heller men har vant mig nu!

Jag är arg idag med... dumma människor det finns som alltid ska hålla på att bråka. Eller skulle ni bli glada över att få ett mail där någon spyr galla över dig och påstår att du är en usel förälder.. Ska inte ta åt mig jag vet, h*n har problem.. Men tror aldrig att någon människa har varit så elak mot oss någon gång som denna personen. Och det blir bara värre och värre. Varför kan inte alla bara vara vänner?

Jaja,torsdag är det imorgon. Har papprena färdiga inför advokatbesöket. Ska bli spännande att se vad han har att säga om hela Emma historien. Har inte träffat honom på 1 år nu, ett år som man hoppades på skulle bli bättre än tidigare år. Men tyvärr har det bara blivit värre. Har skrivit ner allt som har hänt sen vi satt i tingsrätten 25 september 2007... 6 A4 sidor... galet!
Jaja, tur att man dokumenterar allt!

God natt!!

Inga kommentarer: