torsdag 5 juni 2008

Hej hopp i solen, ska vi ta oss ett dopp i poolen! Nä inte direkt... för vårat poolvatten är brunt:( Men det ska allt gå o fixa. Problemet är (tror vi) att vi har för mycket järn i vattnet. Vet själv att det ibland smakar konstigt när man dricker och duschar.. Så nu har vi behandlat den med nån fluxomuxo... haha, kommer inte ihåg vad det hette. Men man skulle hälla i det och låta det stå i flera timmar och sen dammsuga upp det som hamnar på botten. Vi får vänta o se helt enkelt!

Fick hur som helst åka till stan idag för att fixa lite nya poolmedel och filter.
Ikväll ska tuva vara med sin pappa, eller kanske mormor och marcus ska fixa ved. Jag ska till festlokalen och fixa lite inför bröllopsfesten imorgon, gå igenom vad vi ska göra mm. Spännande!

Men imorgon förmiddag blir det lugnt faktiskt... ska ta en tur med båten i Öresjö och sola, bada och ha lite picknik. Sen vid 15.30 börjar bröllopet och efter det är det full fart hela kvällen!

Nä nu ska jag kasta in kjolen jag ska ha på mig imorgon i tvättmaskinen och sen gå upp till min mor och scrappa ett fint kort till brudparet!

Kram kram kram kram

Inga kommentarer: