tisdag 3 juni 2008

about me

Jag heter: Malin Johansson
Stjärntecken: Vädur
Jag kommer från: Trollhättan
Jag har: 1 dotter (tuva) och ett bonusbarn (Emma)
Jag har: 2 katter och 1 kanin
Jag jobbar som: säljare på BR leksaker
På fritiden brukar jag: Baka kakor och fotografera
För att stilla mitt dåliga samvete: borde jag vara ute idag, men det blåser...
Om fem år tror jag att jag: har fler barn, och att vårat hus är färdigrenoverat!
Om jag vann fem miljoner skulle jag: Betala av huslånet, resa, shoppa och spara.
Jag skulle vilja vara bäst i världen på: att fotografera
Jag blir glad av: Min familj.
Jag blir förbannad om: jag råkar ha sönder något
Jag samlar på: allt med cupcakes
Saker jag är stolt över: Tuva..
Yrken jag kan tänka mig: ha ett eget cafe och scrapbooking affär
Personer jag inte klarar av: dryga människor



FAVORIT......
maträtt: köttgryta med potatis
grogg: cosmopolitan
glass: Lejonet och Björnen
bil: ... totalt ointresserad
land: USA
tv-serie: Greys Anatomy
film: åh... kommer inte på.
tidning: Mama
plagg: Linne
favoritbarnprogram: Allt med Astrid Lindgren

SAMLA VUXENPOÄNG: jobb (1p) ,visitkort (1 p), konferens (1p), bor hos föräldrarna (-2p), sambo (1p), förlovad (1p), gift (2p), skild (3p), barn (2p), villa (2p), bil (1p, kombi +1p), husvagn/båt (2p) , hund (1p), garage (1p), lån (1p), gemensam ekonomi (2p), pensionsspara (2p), storhandla (1p), ICA-kundkort (1p), rabattkupong (2p), hushållsassistent (1p), diskmaskin (1p), symaskin (1p), dubbelsäng (2p), julgran (2p), morgontofflor (1p), långkappa/rock (1p), gråa hår (1p), celluliter (1p), morgontidningen (1p), korsord (1p), välja att inte svara i telefon (2p), putsa fönster (1p), tapetsera (1p), svampplockning (1p), långfärdsskrillor (1p), parmiddagar (1p), vinprovning (1p), buggkurs (1p), partaja till gamla vinylhits (1p), whisky (1p), lättöl (2p), kaffe på maten (1p), After Eight (1p), söndagsstek (2p), viktväktarna (2p), Friskis och svettis (1p), Bingolotto (1p), allsång på Skansken (2p).




SUMMA: 33 vuxenpoäng!!!

Inga kommentarer: