måndag 23 juni 2008

Fick en glad och en ledsam nyhet idag...


Vi börjar med den glada... Min jobbar kompis Camilla fick en son på midsommarafton, hon födde honom i badrummet.. måste gått fort! Grattis säger vi till Camilla och Martin och de 2 storasystrarna Madeleine och Clara!


Den ledsamma nyheten är att min bror och hans tjej valt att lämna bort sin älskade vovsing Jaxon till en gubbe som hade honom när han var valp. De känner att de inte hinner med då Melker tar all deras tid. Förstår dem, men fy så ledsamt. Kommer sakna honom jätte mycket! Han är så go, hälsar alltid på mig genom att jag ska klappa honom och då ska han lukta mig i rumpan... varje gång samma sak:) Marcus tycker oxå väldigt väldigt mycket om honom.. snyft snyft, men han får det säkert jätte bra hos den andra ägaren som kan vara med honom hela tiden och ge honom all uppmärksamhet och låta honom vara den aktiva vovve han är!
Idag har jag och tuvisen slappat.... igen. Mamma va här och fikade en stund och så kom Putte, Liza o Melker förbi en sväng. Har precis käkat pizza nu... mums!

Inga kommentarer: