söndag 15 juni 2008


Det har varit dåligt på bloggfronten.. har haft en massa annat för mig.

Igår var min syster och Hampus här, vi städade i pannrummet och bar in nästan all ved ifrån vedbon. Har ju kapat ny ved som ska in där och torka!

Sen på eftermiddagen var vi hos ett par kompisar Antonio och Anina och grillade och tittade på sverige när de förlorade i fotbollen..

Idag skulle Madelene L kommit hit och fotat Emma, men hennes bil startade inte så vi får skjuta upp det. Åkte på loppis i N. Björke, och hittade en del fynd. Jag köpte, en fin glasskål, ett fat på fot, en kaffekanna, och kakformar. Min syster köpte sig en fin glaskupa för 10 :-... asså sjukt billigt. Jag köpte ju min på Åhlens för 160:-. Sen hittade hon ett fat och några kakformar hon med.

Blir loppis lördag om 2 veckor igen, då i Främmestad:)

Marcus har börjar att lägga klinkers i tvättstugan, åh vad gött att få ordning där. Lättare att hålla rent. Så ska han köpa ett par hinkar med vitfärg så att jag kan måla väggarna och fräscha till!!

Nu slappar vi, Emma är uppe hos min mamma och leker med Hampus som ska sova där inatt. Tuvisen sover och Marcus... ja han har nog somnat med en kudde på golvet.. haha..

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Tjejen

Mysig blogg du har, har allt kollat in några gånger men är inget vidare på att kommentera...

Vad stor Tuva blivit förresten.