torsdag 24 april 2008

torsdag

idag är det torsdag igen...

tuvis ligger här bredvid mig och låter som ett monster, hon har blivit riktigt bra på att skrika och låta massor när hon leker. Iiii... man får riktigt ont i öronen!
I natt vaknade hon och ropade massor på mamma.. så då fick hon komma och lägga sig emellan oss!

I eftermiddag ska vi ta bussen till stan. Först ska vi fika med min kusin Camilla, sen ska vi till Hobbyhörnan (nya pysselbutiken i stan) med mamma o syster. Vi ska ställa ut våra scrapbooking saker där, så om ni har vägarna förbi så gå in o kika på mina tavlor...
Efter det ska jag, tuva, mamma och maria till kusin Linda och fika och titta på hennes nya lägenhet. Sen åker jag och tuva med mamma hem...

ja det var det vi ska göra... är dock ett par timmar tills vi ska åka så jag ska försöka vika tvätt om jag orkar... så tråkigt!

Inga kommentarer: