söndag 13 april 2008

7 månaders korten


Såhär fina blev korten jag tog igår:)
Idag ska jag o Mackan återigen äta lyxmat:) för just nu står han ute och..... grillar!! Så det blir grillad kycklingfilé med färskpotatis! Mumma så innibomben!!! Älskar färskpotatis först o främst o grillat är ju aldrig fel.. va ett tag sen nu! Vet att vi grillade sista gången förra året, helgen innan tuva föddes!
VAD HAR VI GJORT IDAG?
Var på Knorren och tittade på TIF terrängen (löpartävling). Min pappa, bror o syster var med som funktionärer i år oxå. Hampe skulle sprungit men ligger hemma i magsjuka, lillkillen! Krya på dig!!
Sen åkte vi till Överby och där hittade jag äntligen kläder... blev en kjol, tröja, munkjacka o leggins till mig. Samt 3 bodysar o en kjol till Tuva. Och en present till Molly!!
Imorgon är det ny vecka, än så länge vet jag inte vad vi ska hitta på. Lördag blir det nog göteborg om vädret tillåter. Picknik i slottskogen med marcus syster Cattis!
har inte fått några kommentarer på lääääääääänge... snyft!

Inga kommentarer: