fredag 25 april 2008

Marcus namnsdag!

idag är det honeypies namnsdag :)
ursh är så trött idag... tuva var skit jobbigt igår kväll/natt... fast det är väl lite mitt fel oxå. Va hos min kusin och fikade och Tuva somnade så gott i min famn där vid 19 tiden men vaknade när jag skulle spänna fast henne i bilstolen för att åka hem. Sen ville hon INTE sova, inte förrän 23 tiden då vi legat i sängen i över en timme och försökt att få henne att sova... sen vaknade hon klockan 6 och har varit vaken sen dess... hon borde oxå vara jätte trött... hon brukar ju sova 11-12 timmar på natten...

VAD HÄNDER IDAG?
ska försöka ringa min frisör och boka klipptid, hoppas hoppas..
ska åka till Överby och handla mat och kika på leggins till tuvis, doppresent till melker och en skjorta på H&M till mig...

Inga kommentarer: