fredag 25 april 2008

så jävla trött

är hur trött som helst, har varit i stan hela dagen... från 10 imorse till typ 17...

innan vi skulle åka hände en riktigt läskig sak, hade packat in tuva i bilen, lagt in väskan med nycklar mobil mm.. bilnyckeln satt i tändningslåset för den måste vara i när man ska flytta sätet... hade precis lastat in vagnen och stängt luckan. Skulle då öppna min dörr på förar sidan men upptäcker då att alla dörrar är låsta... fick panik, som tur va så va bagageluckan öppen... så jag fick krypa igenom bilen för att hämta nyckeln och låsa upp bilen. Dumma bil.. tur att det inte blev allvarligare än så, för vad hade jag gjort om tuva blivit inlåst??

jaja, in till stan kom vi i alla fall.. klippte mig, tog 1 timme o 40 minuter... haha... blev ganska nöjd, svårt att vänja sig... tycker att jag ser fjantig ut i hår till axlarna. min syster passade tuva under tiden.

åkte till överby o handlade, blev skjortan på H&M... nytt hårfärgningsmedel till mamma från Bellbox och maten till imorgon.

Imorgon ska jag ha tjejkväll. Vi blir 8 bruttor som hyr in oss hos min mamma o pappa i deras bar o relaxrum.. ska dricka paraplydrinkar, äta ost och kex, bada bastu, göra inpackningar o snacka skit. Sen blir det utgång... om vi orkar. Brukar bli ganska trötta av bastubad o alkohol...


skulle kunna gå o lägga mig, men måste vara vaken. Mackan är på after work o jag har lovat att hämta honom sen... men inte senare än 22 har jag sagt. Min pappa är gullig och kommer till oss och passar tuva medans jag hämtar honom så slipper jag dra med henne. Fast nu sover hon så sött och kommer säkert göra det hela natten...

Inga kommentarer: