söndag 6 april 2008

lite bilder från semestern:)







Lite bilder från semestern, har fler.. men håller lite på dem:)
Sitter just nu o slappar i min goa fåtölj! Tuva och Emma sover så gott.. och jag är jätte trött jag med. Blir snart sängen!
Grr.. blir så arg på Emmas mamma som bara skäller och skäller. För en stund sen ringde hon och va arg för att Marcus inte ringt henne och sagt att vi inte lämnade Emma idag. Men jag vet att Marcus sa att vi skulle ringa OM vi lämnade henne, men att det förmodligen inte skulle bli så. Marcus har kört sen 9 i morse, inte direkt sugna på att åka till lysekil det första vi gör... alltså 3 timmar till i bilen för Emma och Tuva. Då tycker vi att det är bättre att Emma får komma hem till Vesten och bara vara lite, hon var jätte glad för att få leka med sina leksaker här hemma och har inte frågat om sin mamma överhuvudtaget denna veckan. Och så ska vi lämna henne klockan 9 imorgon som vanligt.
Sen frågade hon hur vi haft det och Marcus berättade men mitt i det hela blev hon sur och sa hej då. Bara sådär! Hoppas hon inte är lika elak mot Emma när hon kommer hem och berättar om allt kul vi gjort.. då blir jag arg!! För Emma har haft det toppen, var perfekt med ett miljöombyte! Vi har varit ute hela dagarna, och hon har knappt orkat hålla ögonen öppna när vi ätit middag vid 18-19 tiden.. och inte lagt sig senare än 20.00 någon kväll!! (hennes mamma påstår att hon inte får i säng Emma förrän 23 tiden på kvällen) ett tips... aktivera tjejen!!!!
jaja, nu har jag spytt galla över henne... och skulle hon mot all förmodan läsa detta så varsågod. Jag står för det jag skriver!! Min blogg = mina åsikter! Thats it!!













Inga kommentarer: