fredag 21 september 2012

Mys fredag med gott te

Jag har blivit te beroende... det är konstigt det där. Mina cravings kommer och går i olika perioder (Och, nej jag är inte gravid) Detta har hållt på hur länge som helst nu.. i februari- mars va det Mannafrutti som jag åt i tid och otid. Ja säkert 3 ggr om dagen..
Sen blev det drickan Tropicana som fick sig en omgång på några månader... Sen när jag började på Strandgatan så åt jag kokta ägg, ja säkert 4-5 om dagen.. haha. Nu för ett tag sedan, och ja fortfarande så får jag riktigt feel good feelings av att smälla i mig Mc Donalds äpplepaj...

Men nu senaste 2 veckorna när jag dragits av en ond förkylning så har te vart min räddning, 3 koppar om dagen.. minst! Jag som inte druckit te på säkert ett år pga min magkatarr...
Hemma är Rabarber Vanilj favoriten, men på jobbet dricker jag Höstrusk, så god:)

Mysig fredagskväll, barnen sover... vi har tänt ljus och tittar på Dobidoo.. Njuter av att få vara ledig i 2 dagar!

Inga kommentarer: