onsdag 5 september 2012

Jag är sååå dåligt på att blogga

 
 
God kväll kära läsare...
Ja se man på men det uppdateras här på bloggen. Haha, ja tänkt om man hade haft tid då hade jag bloggat varje dag.
Men icke.. denna veckan är så galen så det finns inte.
Och vad är det som händer? Jo Bröllopet med stort B.. ja och då är det inte jag och Marcus som ska gifta oss utan våra kära kompisar Ulrika och Erik.
Så det är mycket att fixa och dona med, tal som ska skrivas, lekar som ska planeras, mat som ska göras, tårta som ska bakas.. och sen ska vi hjälpta till att duka o fixa och så kommer självaste bröllopsdagen på lördag.. puh. Men fasiken va skoj det ska bli:)
 
Annars är det bra, va på ansiktsbehandling idag. Inte lika skönt som det låter. Har den senaste halvåret fått galna problem med utslag, finnar o bölder i ansiktet. Har nog prövat varendaste salva på apoteket men nu har jag fått nog.. så det får kosta vad det kosta vill.. påbörjade idag en behandling som förhoppningsvis ska ge resultat inom 3 månader. Men kommer även behöva träffa en läkare för att se så jag inte går runt med en infektion i huden.. Då jag aldrig haft problem med acne som tonåring eller under andra faser i livet som när jag varit gravid låter det märkligt att det bara på ett halvår skulle uppstå utan någon anledning. Har även fått problem med ögonen som kliar och kletar igen och så har jag börjat tappa ögonfransar så en infektion eller svampsjukdom kan det vara... Vet folk som fått äta penicillin i ett halvår för att få bort sånt.Jaja, vi får se vad som händer helt enkelt.
Nu blir det sängen, försöka få sin skönhetssömn...
 
Här kommer bilder från Kräftskivan i Röe den 25 augusti...






Inga kommentarer: