torsdag 27 september 2012

BIO MED MAMMA

 
Igår va jag och min mamma iväg och gjorde nåt som jag inte ens kommer ihåg när vi gjorde sist.. Vi gick på bio. En fransk film som heter "En oväntad Vänskap" faktiskt helt sevärd, kanske inte en biofilm men men!
 
Har varit oerhört trött idag, va inte roligt när klockan ringde i morse. Och sen har jag så jädrans lite att göra på jobbet så klockan går väldigt sakta...
Men fick ett telefonsamtal igår som gör saker och ting himla spännande, så nästa vecka har jag ett projekt utöver det vanliga... mer än så säger jag inte!
 
Jaja, tur att det är helg snart igen, jag behöver få sova!!
Nä nu blir det soffmys framför alla matlagnings och bakprogram som går idag och till det njuter jag av min nybakade marknadspepparkaka, recpet hittar du på www.fikadrottningen.se såklart!

Inga kommentarer: