söndag 16 oktober 2011

Veckan som gått...

Började veckan med VAB för min lilla prinsessa Tuva som hade feber, Hugge va oxå lite hängig så han va hemma han med.
Men på onsdagen va det skola igen för min del. Konditoriprov som faktiskt gick riktigt bra om jag får skryta:)
Torsdag sov jag i Gbg...och i fredags efter skolan åkte jag, Marcus och mamma till Ullared och shoppade loss en hel del presenter och julklappar!:)
Igår jobbade Marcus på dan.. Jag och barnen va med Ullis o Minnah på Överby och handla mat.. På kvällen mumsade jag och Marcus räkor, med västerbottenostpaj! Löjligt gott!

Idag har det varit en riktigt fin höstdag. Men vad har jag gjort... jo vart inne hela dagen och städat och grejat. Vardagsrummet fick sig en omgång. Sen bakade jag bröd, lagade middag, tvättade och fikade. Tuva va ute med Mia och hoppade i löven och plockade kastanjer.. Mia tog dom här fina korten med min kamera!





Smarrigt bröd till imorgon då vi får frukostbesök av Ullis, Minnah, Annica, Klara, Elin och Kevin:) Ska bli mysigt att tjöta lite och smaska god frukost ihop. Blir nog en promenad i solen sen oxå...



Ja det va väl allt för denna veckan. Ska försöka blogga lite oftare...

vill ni har recept på bröden ovanför, kika in på www.fikadrottningen.se




Till sist vill jag ge en STOR kram till min älskade vän Sara som förlorade sin mamma häromdagen! Livet är fruktansvärt orättvis! Mina tankar finns hos dig!♥

Inga kommentarer: