måndag 10 oktober 2011

Min rygg alltså...

Har nog missat att skriva det här innan.... men i torsdags när jag kommit hem från stan och höll på att packa in alla matkassar i bilen gjorde jag något oerhört klantigt. Våran "lilla" yttertrappa va lite hal av allt regn så på väg ner för trappan halkade jag och drattade i rumpan, landade på armen och handleden... och det som gjorde mest ont när jag reste mig upp va lillfingret, haha och blodsmaken i munnen av själva dunsen som gjorde att hela huvudet skakades om...

Men jag reste mig om. Och dagen rullade på som vanligt. Hade lite ont i armen men det gick över. På fredag morgon vaknade jag upp med träningsvärk i låren och på lördagen hade jag även ont i höfterna. Igår mådde jag okej på förmiddagen men efter att ha vilat i soffan ett par timmar så märkte jag att ryggen låst sig. Kunde knappt röra mig..

Marcus va gullig och masserade min rygg men nä i morse när jag vaknade va det värre ändå. Så idag har jag med nöd och näppe tagit mig runt.. När Marcus kom hem från jobbet drog han med mig ut på en promenad, men vette tusan ifall det gjorde någon skillnad. Sen masserade han ryggen och både Tuva och Hugo hjälpte till, goa ungar! Nu eldar han så vi får extra varmt vatten så snart blir det en dusch..
Men är det inte bättre imorgon får det bli VC...

Och ja föresten, har ju vart hemma idag.. VAB för Tuva fick feber igår kväll och Hugo hostar... :(

Inga kommentarer: