lördag 8 oktober 2011

LÖRDAG!!

Det är lördag och det är enormt skönt att var ledig!
Veckan har i o för sig rullat på bra.. i onsdags fick vi besök av Ulrika, Emelie och William. Barnen lekte och vi fikade marängswiss:)
På torsdagen va jag faktiskt ledig, skönt! Igår fredag hade vi kondis hela dagen i skolan. Bakade massor med tårtor och övade på att spritsa och pikera inför provet nästa vecka.
På kvällen kom familjen Morveto.. sååå kul att träffa dom. Va ju bara 10 månader sedan sist... Vi bjöd på mat och sen tittade vi lite på idol. Våra barn va aningens trötta och Tuva va enormt grinig... men men!

Idag började vi förmiddagen med en tur till jourcentralen för att Hugo har fått en jätte röd rumpa, vilket visade sig vara svamp. Så nu har vi massor med salvor att smörja med och hoppas att det försvinner snabbt.
Sen tog vi oss en tur på höstmarknaden i stan och sen hem. Nu har jag gottat ner mig i soffan. Tuva och Hugo sover lite, Tuva va trött och grinig så det va bäst så. Klagade på att hon hade ont i ena örat, men jag vet inte. Vi får se hur det är sen när hon vaknat. Ska hitta något gott att baka då vi får fikabesök imorgon... orkar nog inte ställa mig och baka då.
Kl 17 ska jag hämta Ullis så ska vi till Vbg på klassåterträff med gymnasiet. Blir typ 15 tjejer som ska käka lite mat och umgås.
Imorgon får vi som sagt fikabesök kl 11 av Ulrika och Jennie med familjer:)

Ha det gott allihopa!

Inga kommentarer: