lördag 3 september 2011

UNDERBART MED LÖRDAG

Denna underbara lördag... Ja det är skönt med helg. Fast jag ska väl inte klaga. Blev ju bara 2 arbetsdagar för mig denna veckan. VAB för Tuva i onsdags som inkluderade läkar och tandläkarbesök. Men redan på tisdagen hade jag börjat känna mig krasslig och på onsdag eftermiddag mådde jag skit. Så jag va hemma både torsdag och fredag. Slappat i soffan, tittat på film och försökt att vila upp mig. Snorar fortfarande massor, men halsen är bra igen.

Annars är det okej, känns som om jag hamnat i någon slags svacka.. Är trött på vissa människor. Jag orkar inte lägga massa energi på folk som inte bryr sig. Allt ska vara så jävla omständigt och jag har tröttnat på att alltid vara den som fixar allt och bestämmer när man ska träffas.
Försöker lägga min mesta energi på mig och Marcus just nu, vi har haft det ganska tufft men det ska nog lösa sig...

Hur som helst idag har vi varit i Backamo på Bondens dag. Tittade på traktorer, kossor och Tuva red på en liten ponny och Hugo red på en åsna:)
Nu är det Madicken på tv som gäller. Marcus är i källaren och fixar och jag ska snart dra igång att baka tårtbotten till morgondagens tårta. Är Hampe och Tuva som slår ihop sina kalas för Johansson familjen!


Kram på er..

Inga kommentarer: