söndag 25 september 2011

Helgen är slut igen

Men jag har inte så mycket ångest för det.. får ju sovmorgon i morgon:) eller ja, Hugge är ju vaken tidigt som tusan nu för tiden.. men man kan ändå slappa och mysa.. ska inte lämna kiddosarna på dagis förrän 9.45!
Sen blir det tåget till Gbg för att åka till skolan. Lagom skoj tycker jag. Har trivts väldigt bra på praktiken på Maxi. Gjorde ju sista dagen där i fredags. Fick göra mig en tårta att ta med hem, sen kom en av cheferna för Maxi med ett presentkort på 1000:- samt jobberbjudande när jag är klar med skolan.. jätte kul!!
Kommer även jobba lite extra under hösten någon helg då och då.

Jaja, går ju i skolan 12.10-19 imorgon vilket gör att jag kommer sova i Gbg hos Cattis för att slippa komma hem för att bara få sova några timmar. Ska bli väldigt kul att träffa vissa klasskompisar, mindre kul att träffa andra...

Jaja helgen har varit bra i alla fall. I fredags kväll va Marcus ute med grabbarna och rulla hatt... haha
Så Angelica va hemma hos mig. Vi åt thaimat och tjötade hela kvällen.
På lördag morgon va det dags för mig att ta tag i tårtprojektet Eltons doptårtor.. blev ganska så nöjd faktiskt.. bättre och bättre. Foton hittar ni på www.fikadrottningen.se

På kvällen va det dags för måndagsmiddag igen, denna gången hemma hos Andreas och Jessica som bjöd på grekisk mat. Tjötade och hade det trevlig. Men det blev en tidig kväll för oss eftersom barnen va trötta.
Idag har vi grejat hemma. Jag storstädade köket efter gårdagens bakprojekt. Sen städade jag även Hugges rum, möblerade om, putsade fönster, bytte gardiner och fixade!
Tvättmaskinen har gått varm oxå... inte ovanligt i och för sig.
Nä sängen om en stund...

HA DET GOTT!!

Inga kommentarer: