fredag 26 augusti 2011

SKANDAL!

Förlåt.. jag har inte bloggat på jäääääääätte länge jag vet. Men jag har inte haft tid. Förra helgen, eller ja torsdag till söndag drog jag och Mackan till Stockholm för att fira att han fyllde 30 år! Vi bodde på Clarion Hotell Stockholm och hade det gött. Turistade genom att ta Djurgårdsfärjan för att gå på Skansen, Skansen Akvariet, Gröna Lund, Vasa Museet och Junibacken... sen shoppade vi, åt mat. Åkte på en utflykt med Segways ( Mackans present från Ullis, Erik, Annica och Jonas) Super skoj, men jävlar va nervös jag va innan!


dry fika på Skansen.. 2 drickor och en bit rulltårta = 98 kr...
Mackan på Skansen

Lemurerna

Kameliont

Piff eller va det Puff??

Apan som tyckte om våran kamera

Suddig bild på Vasa skeppet

Försökte oss på att ta en bild på oss på hotellrummet... gick väl sådär.. haha



Denna veckan har mest bestått av slit.. jag har praktiserat på ICA Maxi så nu är 1 av 5 veckor gjorda!! Känns bra.. fast jag trivs förvånansvärt bra. Riktigt roligt jämfört med när jag va på Ritz i våras.. Här är om snälla och vill visa mig saker utan att sucka:) Och alla som jobbar är goa och glada!


Ikväll är det en lugn fredag. Imorgon blir det kusten.. dags för den årliga Kräftskivan i Röe:) Barnen stannar hemma. Martins tjej Linda kommer och passar dom så vi får vara själva.. blir mest bök med dom. Så kommer vi hem någon gång på natten.


KRAM PÅ ER!!

Inga kommentarer: