onsdag 10 augusti 2011

Onsdag..


Ja då va man här igen...lite trött och sliten får jag säga. Att gå upp tidigt igår gick jätte bra. Och att köra gick över förväntan...
Har bakat en hel del bröd i skolan.. inte min favvo direkt, men det får väl gå. Börjar känna mig ganska bekväm i det hela vilket är skönt.
Igår efter skolan åkte jag och Hugo till Skräcklan och lekte med Hugos kompis Charlie och hans mamma Marita. Mumsade våffla och tittade på fåglar:) Väldigt roligt att se dom, va typ... ja 7 månader sedan.. haha.


Igår kväll hade jag svårt att somna, sen vid 02 brakade det loss med åska och grejer.. blä.. så när väckarklockan ringde va jag inte allt för pigg. Men det gick bra i skolan och bra att köra. Men när jag kom hem va jag väldigt trött och grinig.. fy.. Somnade en halvtimma på soffan! Skönt:)


Nu sover barnen.. imorgon är det dagis dags för dom. Marcus behövde gå in och jobba torsdag och fredag. Dom skulle ju egentligen inte börjat förrän på måndag.. men men. Mjukstartar med 8-15...


Nä nu blir det lite kvällsmat.. och sen sova tidigt. KRAM

Inga kommentarer: