lördag 26 juli 2008

Ännu en dag till ända...
Fick lite sovmorgon idag, till 7.. haha. Andreas o hans pappa kikade hit vid 8 sen kom hans mamma vid 11 och då blev det fika. Rabarberpaj:) Hon är så snäll hon Gun. Busade o lekte med Emma! Målade med fingerfärger i lilla poolen, bakade sandtårtor i sandlådan och läste sagor för henne!
Vi va uppe i mammas pool o tog ett dopp.. jag, emma, tuva o hampus! 28 härliga grader va det... UNDERBART!!
Men nu är jag så trött så trött...nästa vecka blir som semester för mig. Bara mig själv o tuvis att ta hand om. Är lite jobbigt att fixa fika, lunch, middag o fika igen för typ 5 pers varje dag i snart 7 dagar.. sååå tråkigt att ständigt laga mat!
Så nästa vecka ska jag banta, haha nä skoja bara!
Passar Hampe Stampe ikväll för min syster e ute o roar sig. Så snart ska vi sova... trötta familjen. Tuva o Emma sover redan o Mackan sitter o gäspar i fåtöljen!

Kraaam

Inga kommentarer: