söndag 20 juli 2008


Bakis söndag...
Mackan och Tuvis ligger på soffan och sover så sött ihop. Vi är trötta hela familjen. Igår va vi på 20 års fest för en kompis tjej. Hade super skoj:) Sen åkte vi ner till stan. Gick in på Swania för att slippa regnet. Tog en sväng nere på strandgatan det sista..
Men som sagt vi hade super skoj. Va längesen jag drack så mycket, haha... va lite rund om fötterna! Fick komplimang oxå, en kompis till Marcus sa efter att Marcus presenterat mig som sin tjej och att vi hade barn ihop " det syns inte på dig att du har fått barn, du har jätte snygg kropp" man blev lite generad.. men det va ju skoj att höra!!
Jag vill att det ska sluta regna. Marcus syster Cattis o hennes kille Magnus skulle komma förbi sen o säga hej. Och vi hade tänkt att ta oss till Trollhättan o kika på Rix FM festivalen och fyrverkerierna om det inte regnar förstås..
Blir inget Winnerbäck för mig.. mycket pga vädret sen har jag ju ingen att gå med heller... jaja det får bli en annan gång!

Inga kommentarer: