tisdag 1 juli 2008

1 JULI 2008

Godmorgon... då va det ny månad. Tiden går för fort! Men juli är en sommarmånad... och då ska det vara fint väder har jag bestämt!
Tuvisen och jag tog sovmorgon till 9 i morse... skönt! Har försökt att få i henne lite frukost men hon bara spottar och fräser. Kan det bero på att jag ger penicillin och Bricanyl typ mellan varannan sked gröt! Jaja hon får få en flaska välling sen, men först blir det dusch!
Vad händer idag? Jo om Tuvisen mår bättre, vilket jag tror att hon gör... så ska jag försöka hinna med att tvätta klart tvätten, hade inte så mycket. Sen ska jag ta fram alla Emmas kläder som hon ska ha med till Varberg och packa ner dem. Min syster och Hampus kommer senare... berättade jag föresten att Hampus låg på NÄL igår natt? Han hade spelat fotboll och fått en boll i huvudet så han fick kraftig hjärnskakning, stackaren! Men nu mår han bättre:)

Ja, det va det.. hörs senare!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!! Det är inte roligt när dom är sjuka dom små.. Mandus har också öroninflammation. Han hade det för 1 1/2 månad sen, och nu igen! Är så trött på sjukdomar! Hoppas att ni har en bra sommar förövrigt! Kramar Emma