söndag 19 februari 2012

Lite bättre nu!

Hej hej, ja nu börjar vi bli bättre. Mest hosta kvar.. blev ju dunder förkyld jag med. Hugo åkte på krupp typiskt nog medan jag och Marcus va i Sthlm.. men mormor och morbror Putte löste det med en tur till Uddevalla sjukhus för lite betapred tabletter. Nu har hostan ändrat sig så det är mest slem..

Ja Sthlm blev det ändå. Åkte upp vid 05.30 i fredags morse. Marcus stack iväg till Junkyard kontoret och jobbade medan jag mötte upp Camilla som bor i Sthlm och Angelica som va där o hälsade på. Vi sprang runt i affärer... gick gata upp och gata ner i hela stan. Käkade lunch och fikade. Rätt trött i benen va jag när jag begav mig till hotellet vid 17 tiden:)
Bodde på Clarion hotel Tapto på Östermalm. Helt okej hotell.. dåligt frukost dessvärre:( Fy för ett hotell som inte kan göra äggröra..

På lördag morgon gick vi upp ganska tidigt, du vet när man väl är barnfri och får sovmorgon så kan man inte sova. Åkte sedan mot Uppsala. Stannade till hos Marcus farbror Jan-Åke och sa hej, och sen till mormor Lillemor och fikade med Marcus morbror Johan.
Sen hem igen...
Åt lite mat hos mamma och pappa innan vi tog med kottarna hem för att sova. Hugo sov i 1 timme innan han vaknade och spydde ner hela sig och sängen med slem..
Så det blev dusch och sen gos i soffan och så sov han gott hela natten.

Nu ska vi strax åka. Tuva ska på 7 års kalas hos Vilma, och medan hon är där ska vi kolla på Hampe när han spelar hockeymatch.

KRAM

Inga kommentarer: