lördag 25 februari 2012

Ledig och har vårkänslor :)



God förmiddag... idag hade jag tänkt att ha sovmorgon.. och ja det fick jag ju på sätt och vis. 06.30... liiite bättre än att kliva ur den varma sängen vid 4 tiden!

Upp coh åkt frukost sen satte jag igång att vädra mattor, dammsuga, torka golv, putsa fönster, byta gardiner och plocka. Det va helt underbart att stå ute och putsa fönster när den sköna solen värmde i ryggen... Åh, va skönt när alls snö är borta.
Barnen klädde på sig och gick ut för att leka. Hugo älskar verkligen att vara ute nu när han kan ta sig fram igen och gräva i både sandlådan och gunga i gungorna!


Nu sover han lite middag och tjejerna leker uppe på Tuvas rum. Om en stund kommer mormor och morfar och kör Tuva och Emma till Mellerud, hem till Affe, Ellinor och Ebba som ska passa dom inatt. Och vi ska till Överby en sväng och sen till Mia och Hampe med Hugo för han ska sova där. Sen hem, snygga till oss och så kommer Ullis o Erik hit på en fördrink innan vi beger oss in till stan där vi först ska bowla på Buddys, sedan käka mat och sedan vidare ut:)

Helt underbart att vara ledig idag för övrigt, har jobbat typ 43 timmar denna veckan.. galet. Har åt på någon jävla sträckning eller överansträngning i båda fötterna, i tå lederna. Antagligen efter att ha haft mina jobb skor med stålhätta i som sagt mer än 50 timmar denna veckan.. ajaj. Men fick skön massage av Mackan igår och fotbad så det är lite bättre. Måste köpa bra sulor att ha i dom så jag slipper ha ont.
Nästa vecka blir det jobb 3 dagar. På tisdag ska jag till tandläkaren och dra en visdomstand:( ursh o fy vad jag INTE ser fram emot det alls. Men men..

Nä nu ska jag fixa det sista innan tjejerna ska åka! KRAM och ha en trevlig kväll



Inga kommentarer: