tisdag 28 februari 2012

Hemma och tycker synd om mig själv

Ja då va det ny vecka då da..
Helgen har ju gått så fort. Fast den va riktigt jäkla bra. Lördagskvällen med kompisarna blev så jäkla grym. Fördrink hos oss med Ullis och Erik sen in till stan.. bowla på Buddys sen massor med drinkar, lite mat.. sen till Butlers där vi dansade som tokar och drack ännu mera drinkar!:)

Va inte dåligt sliten på söndag... haha, kom inte upp ur soffan förrän vid 14 när barnen kom hem igen.. haha


Igår va det måndag. Jag jobbade, Emma åkte till sin mamma igen och det va dagis igen för barnen. Gött för Hugo som vart hemma i nästan 2 veckor:)


Idag va jag hos tandläkaren, lagom skoj får jag säga... drog en visdomstand. Ajaj! Gick över förväntan, bedövningen har inte släppt än så jag vet inte riktigt hur ont jag har än.. Ska försöka dricka lite om en stund så får vi se..


KRAM

Inga kommentarer: