söndag 29 januari 2012

Söndag igen....

Jag är duktig på att blogga på söndagar... haha...

Hur är allt med er? Är ni fler som läser nu när jag tagit bort lösenordet?

Helgen har varit ganska lugn faktiskt...
Fredag förmiddag åkte jag, Hugge, Ullis o Minnah till Annica o Klara och fikade lite. Tuva va hos mormor och myste.

På kvällen hade vi disco här hemma med bra musik och massa med gottigheter:)
I lördags åkte Mackan till Brålanda o fixade det sista med huset. Jag grejade hemma på förmiddagen sen åkte vi till stan och köpte marsipan och tårtkartonger på Ekmans, och sen till Överby en snabb sväng där jag shoppade nya jeans och en BH!
På kvällen käkade vi tacos och tittade på film.. Försvunnen, en svensk film som va lite små läskig.. Ursh tyckter inte om såna filmer alls...

Idag va det tårtbakning som stod på schemat... hade en tårtbeställning:) Vid 10.30 kom farfar Willy och Helen på fika besök. Och senare vid lunch kom Mia o Hampe så gick vi till mamma o pappa och grillade korv med bröd i grillkåtan. Mysigt:)
Nu ikväll har jag tvättat och tvättat... ursh vad mycket tvätt det blir när man slappar till sig.. haha..
Tittar på serien Äkta människor, lite halv skum serier... .

Hugge va väldigt grinig nu ikväll, det visade sig att han hade feber.. hoppas att han piggnar på sig till imorgon och så det blir dagis för honom denna veckan.

Vi hörs.. kanske på söndag... haha!

KRAM

Inga kommentarer: